Monday, 28 January 2013

Hey You Gogirl!




Hallo bloggies ~ How are you? This January is coming to end, have you reviewed and reflected the New Year resolutions? :D By the way, are you a girl that into magazine? Yes, I am. It somehow can understand what inside girls' head.. And Gogirl! magazine can :)

My Outfit:
Not a mini skirt, it was a dress by Aunt Inong
Which I put a Belle Tee on
Jili boots
DKNY pants

Photo by: @sinyaak
Style Director: @Superochii

- Annisa Mulia -


34 comments:

  1. Akhirnyaaa... Ada nama aku juga di siko. :)))

    Kak fotonya diurutin ulamg aja tu. Yang paling bawah jadi ke atas. Yang pas qe lagi bediri, foto yang setengah badan aja dulu baru foto seluruh badan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bahahahhahaha...
      Daripada benjol :p

      Umm,. Okelah kalo begitchu :*

      Delete
  2. Akhirnyaaa... Ada nama aku juga di siko. :)))

    Kak fotonya diurutin ulamg aja tu. Yang paling bawah jadi ke atas. Yang pas qe lagi bediri, foto yang setengah badan aja dulu baru foto seluruh badan

    ReplyDelete
  3. maksud aku, yang duduk.duduk.
    nanti baru yang berdiri.
    -_________-"
    biar kayak bercerita dia fotonya.

    ReplyDelete
  4. sooo pretty..
    kak kok kaya orang India?? hehee
    I love the last photo. btw gogirl gak ada ngeretweet lg kak kayanya, selain punyaku, yang lain jg gk diretweet gogirl untuk review ini. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.
      kenalkan fotografernya, hahahha

      Delete
  5. Replies
    1. cieee... yang jadi fashion stylit... :p

      Delete
  6. Replies
    1. Holaaaaa Kak Rossi :p
      The style director :p

      Delete
  7. Suka sepatunya ka Nisa <3

    Love,

    http://meiszaecha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Sepatunya keren, Nis :D
    Suka banget yang fotonya setengah badan. Andai Kakang Ichul liat ini, dia pasti meleleh.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huihihihih.. Muakaciiih. *langsung ngirim fotonya ke asrama Suju*

      Delete
  9. Replies
    1. Nanti kita foto lagi ya nya. Abis beres semua urusan skripsi aku ini T,T

      Delete
  10. so gorgeous! looooove :)
    feel free to visit my blog http://febriafar.blogspot.com xoxo

    ReplyDelete
  11. i love all the different shades of green! cute outfit! -xoxo.melody

    ReplyDelete
  12. hey I just nominated your blog on liebster award, let's check out my blog for detail :)
    dustlollipop.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. I see some changes in your blog layout. I realy like it! :)

    ReplyDelete
  14. love your shoes, thats my fav magz as well :D



    Cheers,

    Yulia Rahmawati

    ReplyDelete
  15. Hi! Join my giveaway to win 2 cute accessories at celindri.blogspot.com (open for Indonesia residence only ) :)
    By the way follow you, mind to follow back?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi dear.. Will follow you back soon :)

      Delete
  16. WAHHHH...... FOTONYA CANTIK BANGET.....


    http://f4ndhy.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank youuuu for dropping by ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...